Koffein i mitt hjärta!

Sicken dag!
När klockan slog 9.30 och det var dags för den obligatoriskt fikarasten
på exp:en i Köping var jag inne på min femte kopp kaffe..
Vågar inte säga hur många det hunnit bli nu när dagen är slut.
Dricka koffein bör man, annars dör man!
Antar att det var mycket tack vare kopparna jag kunde speeda på sen,
och hej var det gick när jag satte igång!
Att jag missbedömde tiden med sisodär tre timmar var ju ingen större grej..

Efter nio timmar på jobbet ilades det iväg till Eskilstuna med Fanny,
där de sista klapparna inhandlades. Äntligen klar!

Sen hem till Kungsan för lite rulle, kaffe och reunion med Marta.
Min första tanke då han klev in genom dörren var att tomten fått mörkt skägg,
men när jag tog en närmare titt såg jag att det var Marta som gömde sig där bakom=)


Hade nyss ett deep-talk med en av mina klienter.
Förbryllas över hur klok jag kan låta!
Herregud det låter ju så himla bra, men när det väl kommer till kritan så beter jag
mig nog precis tvärtemot mina egna kloka råd.
Skärpning på den!


Va?! Var det någon som sa att det var 11 dagar kvar?


Jag jobbar så fort så inte ens kameran hinner med mina rörelser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback