Mata mig!

Idag kallade allvaret på jobbet, klumpen i magen släppte till stor del!
Jag vet inte vad det är med mig och Köpingskontoret, det bara går utav fan där.
Antar att det är kaffe-maskinen jag har att tacka för det.

Nu när det börjar dra ihop sig för resan så har jag blivit aningens populär.
Folk vill träffas, och jag vill såklart träffa dem, och med de flesta träffar innebär också mat.
Idag har jag blivit bjuden på lunch av kollegan
och efter jobbet väntade god mat, mysig stämning och QT med Stina på Kirin.
Som också bjöd på hela kalaset, inte illa!
Imorn efter jobb väntar spel och mat med systrar och kusin.
På torsdag är det dags för umgänge och troligtvis mat hos Kajjan och Per.
En lutfiskmiddag med mama ska också klämmas in.
Missar jag flyget på måndag kan jag ju alltid rulla ner till Thai!

Min kropp börjar nerva sig, och vill därför inte ha sömn.
Tur för mig som både hann se lite hockey, skriva klart verksamhetsberättelsen
och skicka iväg lite mail under tiden den nerva.
Men nu känns det som det räcker.

Shit vilket matigt inlägg, nu ska sovas, så jag orkar äta imorn!

Öjj, ni har väl inte missat den senaste och hetaste nyheten i bloggvärlden??!!
Checka in:
kartaochkompass och där med basta!

Tudeluuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback