Valp-mamma

Jag har vart en valp-mamma inatt.
Ni som tycker det är jobbigt med människo-ungar, ring mig så ska ni få låna ett stycke valp en natt.
Ungar ligger där de ligger även om de skriker.
Valpar är högt, lågt, överallt och ingenstans, samtidigt.
Dessutom kan de skälla rätt bra också.
Milton är en väldigt pratig hund, och går inte allt som han vill så pratar han utav bara helvetet.
Och jag lovar, det hörs.

Min valp-natt innebar omöblering av lägenhet och ytterst lite sömn.
När vi väl somnat efter klockan ett, så sov vi. Några timmar.
04.30 var det dags för full fart igen.
Lekdags, kissdags och matdags.
Med andra ord, dags att ta tag i dagen.
Så nu har jag vart igång några timmar, vilket iofs är bra för då hinner
jag ju kanske både jobba och shoppa klappar idag!

Tack Mille, jag känner en stor hatkärlek till dig!



Superdålig bild, men det visar ju vem som har övertaget! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback