Six days..

Vilken wonderful jul det blev!

Natten till julafton blev det säng-hav med alla syrror,
dumt att bryta en tradition och speciellt dumt när den är urmysig och
man känner sig som en 7-åring igen!
Julaftons-morgon och grötfrulle deluxe.
Sen tog jag, Fanny och Stina släden till Köping för att jobba lite.
Jobbet var placerat på St: Olovsgården och uppgiften var att servera ett gratis julbord
till de som inte har det lika lätt i livet som många andra.
I början kändes det aningens jobbigt men när alla gästerna kom vart det hur kul som helst
och tiden liksom rann iväg!
Över 100 personer kom och ännu en gång insåg man att livet inte alltid är rättvist..

Sen åkte vi hem till alla andra sis och mama för att fira lite jul.
Sömn till Kalle är ännu en kär tradition jag håller fast vid.
Sen mat tills magsäcken sprack och julklappar så glädjen sprack.
Fick riktigt bra och fina grejer. Puss på er!


Juldagen då. En total opepp människa svepte om och vart en riktigt festprissa.
Buzz, reunion och drinkar byttes mot dans, härj och shottar.
Vart en riktigt rolig och i slutet väldigt snurrig kväll.
Men man ska väl bjuda på sig själv har jag hört!

Nu är det sex dagar kvar till "the big day".
Har vart tok-laddad och uppspelat hela tiden. Tills idag, jag känner liksom inte för det.
På nedräknaren står det "Thailand 6 dagar", i huvudet står det "PANIK!!"
Antar att det är allt jobb-och
"hinna träffa människor-stress" som sätter i.
Imorn ska jag jobba aset av mig så att det förhoppningsvis känns bättre efter det!

Nu blir det sova så man orkar imorgon.




En av mina favvo-poser.
Kommer nog intas många gånger de två kommande månderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback